رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: همایش زینبیون نطنز در روز 16 بهمن‌ماه در حسینیه مکتب القرآن محله حاجی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  امروز در جلسه هماهنگی همایش زینبیون نطنز که در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حرکت انقلابی ملت ایران از عاشورا نشأت گرفته و بقای این حرکت به دلیل فداکاری عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) بوده و هست.

وی افزود: حقیقت آن است که حضرت زینب (س) بعد از به شهادت رسیدن برادرش و اصحاب کربلا به‌رغم تألمات روحی چنان یزید و دستگاه فاسد آن را افشا کرده و پرده از اقدامات غیرانسانی آن‌ها برداشت که در طول تاریخ نظیر چنین خطبه‌های آتشین را سراغ نداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: رمز بقاء و تداوم این نظام هم زینبی بودن و هم زینبی عمل کردن است و عشق و علاقه به این وجودهای مقدس همیشه مردم را درصحنه نگه‌داشته است.

مجیدی تبار خاطرنشان کرد: برای تداوم راه امام و شهدا همایش بزرگ زینبیون نطنز در روز 16 بهمن‌ماه در حسینیه مکتب القرآن محله حاجی‌ها برگزار می‌شود که امیدواریم رضایت قلب آن حضرت را به دنبال داشته باشد.

علیرضا باباخانی مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری باشکوه جشن‌های دهه مبارک فجر و هم‌زمانی آن با میلاد حضرت زینب (س) می‌تواند بسیار بااهمیت و ارزشمند باشد چراکه نهضت ما برگرفته از نهضت عاشوراست.

وی افزود: برنامه همایش زینبیون با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌ریزی‌شده و با حضور دانش آموزان دختر و خواهران بسیجی سطح شهرستان برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.