کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس همچنان مواج و متلاطم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، پیام مساعدی داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش جریانات شمال غربی به‌ویژه بر روی خلیج فارس است و پیش‌بینی می‌شود خلیج فارس همچنان مواج و متلاطم باشد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود از بامداد فردا به تدریج از سرعت این جریانات کاسته و در پی آن ارتفاع موج دریا نیز به تدریج کاهش یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط پدیده مه و در سواحل استان و بر روی دریا همراه با وزش باد خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت باد شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل استان و بر روی دریا طی ساعاتی از بعدازظهر تا ۴۸ کیلومتر در ساعت است.

مساعدی افزود: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتی متر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر است.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت دو بامداد، مد اول ساعت هشت و ۱۲ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه و مد دوم در ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.