به گزارش گروه استان های باشگاه
خبرنگاران جوان از مشهد، اين پرواز قرار بود امروز صبح مجدد به سمت
زاهدان حركت كند كه به دليل عدم هماهنگي تا ساعت ١١ ظهر امروز مسافران همچنان در فرودگاه
سرگردانند و از سوي شركت هواپيمايي تابان نيز هيچگونه پاسخگويي به انها داده نشده است.
براساس گفته مسافران این پرواز شرکت محل مناسبی برای استراحت در اختیار مسافران قرار نداد و مسافران روی صندلیهای فرودگاه شب را تا صبح سپری کردند.
براساس آئیننامه حقوق مسافر در پروازهای داخلی شرکتهای هواپیمایی موظف هستند در صورت تأخیر بیش از یک ساعت و کمتر از دو ساعت از مسافران پذیرایی نوع اول به عمل بیاورند؛ ارائه این پذیرایی مشروط به وجود زمان کافی جهت پذیرایی و عدم ایجاد تأخیر بیشتر در پرواز است.
همچنین براساس این آئیننامه در صورت تأخیر بیش از 2 ساعت و تا 4 ساعت شرکتهای هواپیمایی موظفند پذیرایی مناسب حداقل نوع اول با توجه به امکانات فرودگاهی را انجام داده و امکان برقراری ارتباط تلفنی جهت اطلاع رسانی و تغییر پرواز در صورت درخواست مسافر و امکان انجام آن را فراهم آورند.
پس از بيش از ١٥ ساعت تاخير بليت مسافران باطل شد و مسافران اين پرواز مجبور به تهيه بليت مجدد شدند.
مسوولين شركت هواپيمايي تابان پاسخگوي خبرنگار ما نبودند.
انتهایپیام//ف.ج