فرماندار دشتی بر ضرورت همکاری بین بخشی برای رفع مشکل تولید در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه سیمان مند دشتی با بیان اینکه اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان است، اظهار داشت: راه‌اندازی کارخانه سیمان می‌تواند بخشی از اشتغال حوزه صنعت را پوشش دهد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی علی رغم پروژه های متعدد در سطح استان و شهرستان ولی با نظر استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی وتنگستان از محور خورموج- لاور شرقی-دشت پلنگ بازدید شد که دستورات لازم نیز صادر شد.

مهرجو بر ضرورت تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی برای تسریع در پروژه تاکید کرد و ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه روزانه ۳۰۰ کامیون از این محور تردد می کنند که ظرفیت فعلی جوابگوی این تعداد کامیون نیست.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان صنعت سهم بسیار کمی در اشتغال نیروها دارد و علی رغم اینکه این شهرستان دارای شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی است ولی هنوز سرمایه گذاری مطلوبی که در آن چرخه اشتغال صورت گیرد وجود ندارد که انشالله در پسا برجام سرمایه گذاری در شهرستان سرعت گیرد.

مهرجواضافه کرد: بر این باور هستیم مشکل اشتغال جوانان با استخدام در دستگاه‌های دولتی قابل حل نیست و تنها راه حل آن سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی است.

وی گفت: این شهرستان در بخش‌های معادن، کشاورزی، گردشگری و تجاری از مزیت‌های خوبی برخوردار است و سرمایه‌گذاری در این حوزه شهرستان را از بن بست خارج می‌کند.

مهرجو بیان کرد: راه‌اندازی این کارخانه از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بوده و انتظار داریم با افتتاح آن اشتغال نیروهای منطقه تضمین شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.