رئیس هیات کونگ فو آبادان از برگزاری مسابقات استانی کونگ فو برای نخستین‌بار به میزبانی آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مجید هاشمیان گفت: خوشبختانه با حمایت مسؤولان و دست‌اندرکاران ورزش در سطح شهرستان، شاهد برگزاری مسابقات استانی و کشوری کونگ‌فو به میزبانی آبادان هستیم.

وی افزود: مسابقات کونگ فو بانوان در سطح استانی روز جمعه هشت بهمن ماه در سالن ولی‌عصر(عج) آبادان برگزار می‌شود.

رئیس هیات کونگ‌فو آبادان گفت: مسابقات در تمام رده‌های سنی و وزن‌های مختلف با حضور تعداد 120 کونگ‌فو کار از سراسر استان جمعه کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور تعداد 32 کونگ‌فو کار آبادانی در این سری مسابقات افزود: با توجه به استعدادیابی و تمرین‌های منسجم بانوان کونگ‌فو کار آبادانی امیدواریم شاهد کسب عناوین برتر در مسابقات استانی باشیم.

هاشمیان افزود: بازیکنان تیم‌های شهرستانی از پنج‌شنبه شب در آبادان حاضر  و در روز مسابقه با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی هیات کونگ‌فو به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از حمایت مسؤولان در زمینه ارتقای ورزش کونگ فو در سطح آبادان، برگزاری مسابقات کشوری کونگ‌فو و انتخابی تیم ملی (به میزبانی آبادان) در ابتدای اسفندماه را در ارتقای هرچه بیشتر جایگاه کونگ فو آبادان و خوزستان موثر خواند.

رئیس هیات کونگ‌فو آبادان تاکید کرد: برنامه‌ریزی منسجم برای تیم کونگ فو آبادان به منظور حضور در مسابقات کشوری انجام شده و کونگ‌فو کاران آبادانی برای درخشش در این سری مسابقات تمام تلاششان را به کار خواهند بست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: شاهد برگزاری هرچه بهتر دو رویداد مسابقات استانی بانوان و مسابقات کشوری آقایان به میزبانی آبادان، باشیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.