مسابقات کونگ فوی بانوان کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی خراسان رضوی در خرمشهر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ این دور از رقابت ها که میان ۲۴۰ ورزشکار از ۲۸ استان در قالب ۲۹ تیم شرکت برگزار شد، پس از دو روز با برتری خراسان رضوی به پایان رسید.

 استان های فارس و قزوین به ترتیب مقام های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.در وزن ۵۱ کیلوگرم الناز نرلایی از استان فارس و شیدا احمدی از خراسان رضوی به تریب مقام های اول و دوم را کسب کردند و زهرا محمودی از استان کرمان و مریم علوی از استان زنجان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم نیز کژال بختیاری از لرستان مقام اول را از آن خود کرد، زهرا آصانلو از استان البرز دوم شد و مقام سوم نیز به نازیلا پرنیان از آذر بایجان شرقی و شقایق خسروی از استان کردستان نیز اشتراکا سوم شدند.در وزن ۶۲ کیلوگرم، نسیرن باشعور به مقام نخست دست یافت، هانیه قربانی از استان تهران دوم شد و مقام سوم به صورت اشتراک به مریم ذرت کار از استان یزد و لیلا ریاحی از استان اصفهان رسید.

در وزن ۶۶ کیلو سیمه زند اقطایی از استان کرمان، سپیده ایوبی از خراسان رضوی، شبنم هافانی از استان بوشهر و فاطمه سامانی پور از استتان البرز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، سودابه مویدی از استان بوشهر عنوان قهرمانی را کسب کرد، روژین حاتمی از خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت و فائزه قلی پور از استان سمنان و لیلا نعمت الهی از خراسان رضوی اشتراکا سوم شدند و در نهایت در وزن ۱۰۰ کیلو گرم مونا عمادلو از خرسان رضوی عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت، نعیمه رشیدی از استان فارس مقام دوم را کسب کرد و سپیده علیخانی از استان همدان حائز مقام سوم این مسابقات در این وزن شد.

در آیین اختتامیه مسابقات کشوری کونگ فو بانوان انتخابی تیم ملی مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، مدیر کل دفتر توسعه ورزش های همگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.