دانشجوی افوسی رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران جایزه 3 میلیون ریالی خود را به کتابخانه روستای افوس در شهرستان بویین میاندشت اصفهان اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، امین کیخایی در این خصوص اظهار داشت: به خاطر نقشی که کتابخانه در کسب موفقیت در تحصیل برای بنده داشت و ارزشی که برای این مکان فرهنگی قائل بودم تصمیم به اهدای جایزه به کتابخانه گرفتم.

وی در خصوص نقش کتابخانه های عمومی در پیشرفت و ارتقای تحصیلی گفت: کتابخانه با توجه به نقشی که در علاقه مند کردن من به کتابخوانی داشت یکی از موثرترین عوامل در پیشرفت من بوده است.

عضو کتابخانه عمومی افوس با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی افزود: گذشته از بحث اهمیتی که مطالعه برای پروزش ذهن دارد به نظر من یکی از مهم ترین کارکرد های آن پرکردن اوقات فراغت و همچنین ایجاد خلاقیت است.

کیخایی با بیان اینکه حدود 10 سال سابقه عضویت در کتابخانه روستای افوس را دارد خاطرنشان کرد: باتوجه به محدود بودن منابع و جنبه ی عمومی کتابخانه ها منابع باید به صورتی باشد که برای بخش وسیعی از اعضا قابل استفاده باشد.

شایان ذکر است چندی پیش امین کیخایی، عضو کتابخانه روستای افوس جایزه مربوط به قبولی خود در رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران را به کتابخانه محل تولد خود در روستای افوس شهرستان بویین میاندشت اهدا کرده بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
من بهت افتخار میکنم