معاون اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: کیفیت یعنی ویژگی، اما در درجات متفاوت و مطابقت داشتن با الزامات مشتریان، بنابراین رمز موفقیت در دنیای امروز، آینده نگری، خلاقیت و کیفیت بهتر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ˈمحمود رضا نیازیˈ گفت: آنچه امروز اهمیت دارد، خدمات و محصولات با کیفیت است چون در دنیای امروز باید خود را با ساز و کارهای رقابت پذیری در حال و آینده تجهیز کرده و اصول نوین مدیریت و قواعد حضور در بازارهای جهانی را بیاموزیم و به مرحله اجرا در آوریم.

وی
ادامه داد: از اصول نوین مدیریت رعایت کیفیت در تمامی ابعاد آن، اجرا و استقرار ابزارها و سیستم های مدیریت کیفیت و الگو برداری و استفاده از روش های سنجش و اندازه گیری معیارهای موفقیت است.

نیازی بیان کرد : روز 18 آبان توسط شورای عالی فرهنگ عمومی بعنوان روز ملی کیفیت در ایران نامگذاری شده که متولی این مناسبت و اهدا جایزه به واحدهای تولیدی برتر، سازمان ملی استاندارد ایران و مجری آن نیز انجمن مدیریت کیفیت ایران است.

وی گفت: جایزه ملی کیفیت دارای سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهی نامه است که پس از ارزیابی به سازمان های متقاضی حایز شرایط لازم در بخش های تولیدی و خدماتی اعم از دولتی، خصوصی و عمومی در قالب گروه های محصولی 10 گانه اعطا می شود.

نیازی افزود: هدف از برگزاری مراسم اعطایی جایزه ملی کیفیت، تنها انتخاب و تشویق بهترین واحدها نیست بلکه سعی می شود تا واحدهای مختلف خدماتی و تولیدی کشور از ابتدایی ترین تا عالی ترین آنها به تکاپوی رقابت در زمینه کیفیت ترغیب شوند تا کیفیت در تولیدات و خدمات افزایش یابد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، رمز ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.