شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی هستند.

شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا به هیچ گروه، حزب و مذهب خاصی تعلق ندارند بلکه شناسنامه حقیقی ایران اسلامی و ملت قهرمان و شهید پرور ایران هستند.

سردار پاسدار حسین معروفی در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران با حضور فرماندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سرسرای ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: در طول تاریخ هر ملت و گروهی را به عقبه و پیشینه آن می شناخته اند که عقبه و پیشینه ایران اسلامی شهدا هستند.

وی افزود: شهدا بنا به وظیفه ای که قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) مشخص نموده اند برای حفظ ارزشهای اسلامی، تمامیت ارضی میهن و دفاع از جان و مال و ناموس ملت، بدون هیچ گونه چشم داشت مادی جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا متعلق به هیچ گروه، حزب، قوم و مذهب خاصی نیستند بلکه متعلق به تمام ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه شهدا قدرت نرم ایران اسلامی هستند بیان کرد: این قدرت بازدارندگی خون شهداست که به دشمنان اجازه مداخله نظامی نداده و نخواهد داد.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و پاسداری از نظام و دستاوردهای آن و هوشیاری در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان است.

فرماندار سیب و سوران نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا گرامی بداریم یاد و خاطره کسانی را که بزرگترین هنرشان شهادت بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار