فدراسيون كشتی ايران با توجه به حمايت وزير ورزش و جوانان و تصويب هيأت رئيسه، پيشنهاد ميزبانی رقابت های جهانی سال ٢٠١٩ را به اتحاديه جهانی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به جلسه هیأت رئیسه فدراسیون كشتی با حضور دكتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و حمایت ایشان از میزبانی مشاركتی رقابت های جهانی سال ٢٠١٩، هیأت رییسه فدراسیون كشتی نیز این موضوع را تصویب كرد. 
 
فدراسیون كشتی بر این اساس پیشنهاد خود برای میزبانی رقابت های كشتی آزاد و فرنگی در سال ٢٠١٩ را به اتحادیه جهانی ارائه داد و با انجام مذاكرات لازم با چند كشور واجدشرایط ، امیدوار است ورزش ملی كشور بتواند پس از ١٧ سال میزبان مهمترین مسابقات كشتی دنیا شود. 
 
قرار است با توجه به تصویب طرح مشاركت در میزبانی برگزاری مسابقات بین المللی در اتحادیه جهانی، از طریق تعاملات فدراسیون ایران با سایر فدراسیون‌های ملی، مسابقات زنان در كشور دیگری برگزار شود. رقابت های جهانی سال ٢٠١٩ گزینشی المپیك ٢٠٢٠ محسوب می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
اگر شرکت آزاد کاران مرد و زن و فرنگی مثل هر سال باشد پس به ایران میزبانی نمیدهند اما اگر جدا بشود ممکن است ایران میزبان بشه
آخرین اخبار