حضور پیام نور در لیگ برتر قایقرانی می شود

مدیر کل دانشگاه پیام نور از دیدار با رییس فدراسیون قایقرانی برای ورود تیم بانوان دانشگاه پیام نور به لیگ کاناپولو قایقرانی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  دانشگاه پیام نور به منظور همکاری بیشتر با فدراسیون قایقرانی نشستی برگزار کرد تا قایقرانان این دانشگاه وارد لیگ برتر رشته کانوپولو شوند.

در این نشست مقرر شد که تیم بانوان دانشگاه پیام نور در لیگ برتر رشته کانوپولو به رقابت بپردازد و همکاری فدراسیون قایقرانی با این دانشگاه برای جذب قایقرانان بیشتر شود.

عبدالمهدی نصیرزاده  مدیر کل دانشگاه پیام نور در خصوص نشستی که با رئیس فدراسیون قایقرانی برای همکاری بیشتر با دانشگاه پیام نور داشت،اظهار کرد:دانشگاه پیام نور با بیش از 500 مرکز واحد در سراسر کشور و دارا بودن 800 هزار دانشجو و همچنین داشتن بیش از 30 هزار دانشجو تربیت بدنی یکی از قطب های تربیت نیروی انسانی در تربیت بدنی کشور است.

 وی با توجه به پتانسیل بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته قایقرانی ابراز داشت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد با مشارکت فدراسیون قایقرانی وفدراسیون ملی دانشجویی نسبت به حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان اقدام کند.
 
همچنین در این نشست غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران دانشگاه در فدراسیون قایقرانی خاطر نشان کرد: این فدراسیون به عنوان یکی از فدراسیون های پر مدال است که مورد توجه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار گرفته و آمادگی دارد با تمام توان نسبت به اعزام دانشجویان به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان اقدام نماید.
 
رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه ابراز داشت: یکی از ارگان هایی که می تواند نقش بسزایی در رشد و تعمیم این رشته پر مدال المپیکی داشته باشد دانشگاه است که با توجه  به پتانسیل بالا و گستردگی دانشگاه پیام نور حضور این دانشگاه را در قایقرانی به فال نیک می گیریم.
 
درنهایت مقرر شد طی یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون قایقرانی ودانشگاه پیام نور در خصوص مواردی همچون جذب نخبگان و قهرمانان قایقرانی ، همکاری های پژوهشی ،آموزشی ،مشارکت در اعزام های برون مرزی ،برگزاری کارگاه های دانش افزایی مشترک ، حضور تیم هایی از پیام نور در لیگ قایقرانی،حضور دانشجویان تربیت بدنی برای گذراندن دروس کارورزی در فدراسیون قایقرانی به امضا برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار