رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نیاز مبرم شهرستان تنگستان به ارتقای خدمات درمانی خبر داد.

نیاز مبرم به ارتقای خدمات درمانی در تنگستان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از زیرساخت‌های درمانی تنگستان اظهار داشت: هدف از این بازدید بررسی میزان پیشرفت فیزیکی احداث فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) است.

وی اضافه کرد: شهرستان تنگستان نیاز مبرم به ارتقای خدمات درمانی دارد تا دسترسی مردم شهرستان به خدمات درمانی بیشتر و سریع‌تر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: لازم است در زمان احداث بخش‌های مختلف بیمارستانی و پیش‌بیمارستانی به جانمائی واستفاده مناسب از فضا و مکان موجود در بیمارستان دقت شود تا بتوانیم از امکانات موجود حداکثر استفاده را کرده و همچنین مدیریت انجام خدمات در آینده به شکل مناسب صورت پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با هیئت همراه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان و همچنین ریاست بیمارستان امام حسین (ع) اهرم از محل احداث فاز دوم این بیمارستان  بازدید کردند.

رئیسی ضمن بازدید از بخش در حال احداث رادیولوژی این بیمارستان افزود: راه‌اندازی این بخش و استقرار متخصصان مورد نیاز و همچنین اتاق عمل در این بیمارستان، سبب تحول در حوزه درمان شهرستان خواهد شد و این بیمارستان را به سطح یک بیمارستان با قابلیت ارتقای کمی و کیفی خواهد رساند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.