مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان گفت: بارندگی های عصر امروز در مناطق جنوبی استان سبب طغیان رودخانه های فصلی در شهرستانهای جیرفت،رودبار،قلعه گنج ومنوجان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احسان عراقی زاده افزود: درحال حاضر به علت طغیان رودخانه ها در مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر وپل بهادرآباد به رودبار این محورها با همکاری پلیس راه جنوب کرمان و نیروهای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان مسدود است.

وی از رانندگانی که قصدتردد در این محورها را دارند خواست به علت وجود آب نما در این محور و خطر قرار گرفتن در سیلاب از تردد غیرضروری خودداری نمایند.

مدیرکل راهداری حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان از بارش سنگین برف در گردنه امیرالمومنین به سمت سربیژن در شهرستان جیرفت خبرداد وگفت: با توجه به حضور راهداران تیغ زنی ونمک پاشی این محورباز و تردد با توجه به حجم سنگین برف است.

وی از رانندگان خواست: بدون داشتن زنجیرچرخ به این محور عزیمت نکنند.

وی از خسارت ۵میلیارد تومانی سیلاب های چندروز گذشته به حوزه راههای جنوب کرمان خبرداد وگفت: خسارت های بارندگی امروز پس از فروکش کردن سیلاب وبازگشایی مسیرها جمع بندی و اعلام خواهد شد.

وی از رانندگان خواست:درصورت قصد عزیمت به راههای جنوب استان با تماس باسامانه  ۱۴۱سازمان  راهداری و حمل ونقل جاده ای از وضعیت راهها مطلع شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار