آیت‌الله حسین مظاهری در پیامی فاجعه مصیبت‌بار آتش‌سوزی پلاسکو را تسلیت گفت:در این فاجعه اسفناک، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیه شریفه «وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعاً» گشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان به مناسبت وقوع فاجعه مصیبت‌بار آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: فاجعه مصیبت‌بار روز پنج‌شنبه گذشته در تهران، ملّت دلسوز ایران را در اندوهی بزرگ فرو بُرد و همگان به خصوص بازماندگان چشم انتظار و داغدار این حادثه تلخ را عزادار و مصیبت‌زده ساخت.

در ادامه این پیام اذعان شده است: در این فاجعه اسفناک، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیه شریفه «وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً» گشتند.

در قسمت دیگری از این پیام مطرح شده است: با اظهار تأسّف فراوان و تسلیت به مصیبت‌زدگان، برای آن انسان‌های شجاع و مجاهد، علوّ درجات و برای بازماندگان داغدارشان صبر و اجر و سعادت و برای ملّت عظیم‌الشّأن ایران، سربلندی و آرامش بیش از پیش مسألت می‌کنم.

در پایان این پیام گفته شده است: بی‌شک همه مسؤولان ذی‌ربط، نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظیفه و مسؤولیت بزرگی که برای جبران این مصیبت بزرگ و احقاق حقوق از دست رفته مردم و نیز پیشگیری از تکرار این‌گونه فجایع تلخ بر عهده دارند، با لطف و کمک خداوند تعالی به کار خواهند گرفت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.