عضو شورای شهر اصفهان گفت: زنگ خطر براي مديريت ارشد استان به صدا در آمده و در همين راستا بايد نسبت به تجهيز سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان اقدام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسين صادقيان در جلسه علني امروز شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن عرض تسليت بابت حادثه پلاسكو كه منجر به شهادت تعدادي از آتش نشانان شد، اظهار كرد: روي ديگر اين حادثه زنگ هشداري است كه براي مديريت ارشد استان اصفهان به صدا درآمده است.
وي در ادامه از وجود بازارهاي قديمي در اصفهان كه مستعد چنين حوادثي هستند خبر داد و گفت: بايد نسبت به تجهيز نيروهاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان در بودجه 96 شهرداري به صورت وِیژه اقدام کرد.
رئيس كميسيون بهداشت و سلامت شوراي اسلامي شهر اصفهان در بخش هاي ديگري از صحبت هاي خود بيان كرد: از كميته نامگذاري معابر نيز تقاضا دارم مكاني را به نام آتش نشان نامگذاري كرده تا شهروندان قدر زندگي سرشار از امنيت و آرامش خود را بيشتر بدانند.
وي در ادامه با اشاره به لوله گذاري انهار غرب اصفهان، عنوان كرد: با توجه به تجربه شهر كهريسنگ در اجراي لوله گذاري انهار اين شهر كه منجر به خشك شدن درختان آن شد، در غرب اصفهان نیز اقدام به لوله گذاری انهار کرده اند و علي رغم تذكرات متعدد به اداره جهاد كشاورزي، اين اداره همچنان به كار خود ادامه مي دهد.
صادقيان خاطرنشان كرد: از شهرداري اصفهان درخواست مي كنم در راستاي توقف اين طرح اقدامات لازم را انجام داده تا مديريت شهرستان تدابير لازم در اين خصوص را بينديشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.