کرمان؛

نبود ایمنی در شهرک های کرمان

شهردار کرمان گفت: برخی شهرک های مسکونی کرمان ایمنی لازم برای اطفای حریق را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی افزود: یکی از شهرک‌های مسکونی شهر کرمان با ۷۰۰ واحد مسکونی ایمنی لازم برای اطفای حریق احتمالی را ندارد و ارتفاع پایین سردرب ورودی آن اجازه ورود ماشین آتش‌نشانی را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهر کرمان ظرف سه روز گذشته با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان ابراز همدردی با آتش‌نشانان و خانواده‌های شهدای آتش‌نشان کردند.

بابایی از افتتاح سه ایستگاه آتش‌نشانی از ابتدای امسال در شهر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی شهرک الغدیر نیز تکمیل شده و در حال محوطه‌سازی است و تا پایان سال تجهیز می‌شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این ایستگاه مجموع ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان به 10 ایستگاه می‌رسد تصریح کرد: همه نقشه‌های ساختمانی باید تاییدیه سازمان آتش‌نشانی را داشته باشند و این موضوع در شهر کرمان اجرایی شده است.

بابایی کارگروهی برای ایمنی ساختمان‌ها در شهرداری مناطق تشکیل شده است گفت: همه اماکنی که از قبل مشکل داشتند و اخطار هم به آنها داده شده بود مجددا اخطار داده می‌شود و رونوشت آن به فرمانداری و دادستانی نیز ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ایمنی ، شهرک ، مسکونی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار