مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: اجرای فاز چهارم و پنجم بدنه سازی شرق چهارباغ در دستور کار شهرداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین جعفری  اظهارکرد: پروژه بدنه سازی شرق چهارباغ در 5 فاز طراحی شده است.
وی افزود: بدنه سازی چهارباغ در فازهای 1 ، 2 و 3 بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته و به همین میزان برای تملک آن هزینه شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل فاز 2 و 3 این طرح ادامه داد: بخشی از فاز اول این پروژه باقی مانده و امیدواریم تا پایان امسال فاز یک به اتمام برسد.
به گفته جعفری، در مسیر اجرای طرح بدنه سازی چهارباغ 400  مغازه وجود داشته که تاکنون 200 مغازه آن خریداری و به تملک شهرداری درآمده و 200 مغازه دیگر در فاز 4 و 5 باید خریداری و آزادسازی شود.
وی با بیان اینکه فاز پنجم اجرای این طرح در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است و در حال تملک مغازه های واقع شده در مسیر هستیم، اضافه کرد: حجم زیادی از فعالیت های پروژه بدنه سازی چهارباغ در فاز 4 و 5 است.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده که این طرح مهم در برنامه اصفهان 1400 به اتمام برسد، البته زمان خاص خود را نیاز دارد و به دلیل وجود مباحث تملک نمی توان زمانی را برای اتمام پروژه بدنه سازی چهارباغ مشخص کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.