چاه‌های آب شرب جهرم برای حفر، کف‌شکنی با اعتبار 40 میلیارد ریال تجهیز می شوند.

تجهیز چاه‌های آب شرب با اعتبار 40 میلیارد ریالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار 40 میلیارد ریالی برای حفر، کف‌شکنی و تجهیز چاه‌های آب شرب این شهرستان برای تابستان سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در تابستان 95، سه حلقه چاه آب شرب جهرم خشک و شش حلقه نیز با افت شدید مواجه شد، تلاش کردیم با رایزنی‌هایی که با مسؤولان کشوری در حوزه آب صورت دادیم، اعتبار خوبی برای رفع برخی مشکلات در این حوزه دریافت کنیم.

رضایی افزود: امروز در جهرم 31 حلقه چاه برای آب شرب در نقاط مختلف شهر حفر شده که در تابستان و با توجه به بارش‌های کمی که در چند سال گذشته این استان را فرا گرفته است، توجه به کف‌شکنی چاه‌های موجود و حفر و تجهیز چاه‌های جدید بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: با تلاشی که آبفای جهرم در تابستان 95 انجام داد، کار شهر به جیره‌بندی نکشید و آنها با مدیریت فشار در شبکه، آب را در تمام نقاط جهرم تقسیم کردند.

رضایی تصریح کرد: امید است با تمهیدات صورت گرفته، در تابستان سال آینده با صرفه‌جویی شهروندان شاهد بروز مشکل در حوزه آب شهری نباشیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.