مراکز علمی کاربردی که خارج از مأموریت محول شده به آنها در حال فعالیت هستند جلوی کار آنها گرفته می‌شود.

امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاون وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ماموریت اصلی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی یک مرکز مهارت محور است و 60 درصد از دروس ارائه شده به صورت عملی و بقیه دروس به صورت تئوری به دانشجویان ارائه می‌شود و این دانشگاه همواره تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک دانشگاه نسل سومی و کارآفرین دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت بین‌المللی شدن طبق ابلاغیه وزارت علوم اقدامات موثری را انجام داده است و با دانشگاه‌های کشورهای منطقه از جمله پاکستان، افغانستان و اربیل عراق تبادل استاد با دانشجو دارد و همواره سعی دارد واحدهای بین‌المللی خود را با هدف ارتقای سطح علم و دانش و مهارت آموزی افزایش دهد.

امید ادامه داد:‌ مراکز علمی کاربردی که خارج از مأموریت محول شده به آنها در حال فعالیت هستند جلوی کار آنها گرفته می‌شود و به آن مراکز رشته‌ای جهت جذب دانشجو داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از ترم بهمن ماه، رشته به واحدهای دانشگاهی که مأموریت گرا نباشند، داده نمی‌شود و این کار به صورت گسترده از مهرماه سال 96 برای کلیه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور که خارج از مأموریت خودشان عمل می‌کنند، اجرا می‌شود و آنها حق جذب دانشجو در رشته‌های غیرمأموریتی خود را ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار