مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل درششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران توانست در بین10پروژه برترکشور با درخششی بی‌نظیر تندیس برتر و جایزه ملی را به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهرام باباخانی با اعلام اين مطلب افزود: پروژه مجتمع پزشكان اردبيل با مشاركت اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل و شركت سرمايه گذاری مسكن شمالغرب نمايندگی اردبيل احداث شده و سال‌ گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: همه ساله انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سطح کشور نسبت به ارزيابی پروژه‌های اجرا شده اقدام و به 10 پروژه برتر در سطح كشور تندیس برتر و جایزه ملی اعطا می‌نمايد.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل افزود: امسال در ششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران برای اولین باراستان اردبیل توانست با پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در بین10پروژه برتر کشور قرار گرفته و با درخششی بی‌نظیر گواهی سرآمد و تندیس برتر جایزه ملی که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارشد به دست آورد.

باباخانی درخصوص پروژه مجتمع پزشکان اردبیل گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در تيرماه سال94 با حضور دکترآخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و این پروژه 28 هزارمتر مربع زیربنا داشته، شامل 192 باب خدمات پزشکی، مطب و پارکینگ مورد نیاز طبابت پزشکان است.

وی گفت: این مجتمع درمجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) با دسترسی راحت و سهل‌الوصول شهری و با تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان و رعایت کامل مبحث19مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی با طراحی زیبا و مدرن اجرایی و احداث شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.