فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه خلخال گفت: مرکز خدمات بهداشتی - درمانی بسیج این شهرستان با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار احداث و راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سرهنگ مصطفی کریمی در مجمع فصلی بسیج خلخال افزود: اعتبار یاد شده برای راه اندازی اولین مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بسیج خلخال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته و در صورت تامین زمین از سوی فرمانداری خلخال بزودی این ساختمان احداث و خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم و بسیجیان ارائه خواهد شد.

وی به پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار به صورت تسهیلات بانکی به مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری مجریان 167 طرح اقتصاد مقاومتی خلخال در 10 عرصه از جمله کشت و تولید زعفران، گل محمدی و پرورش زنبور عسل به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده اند که با اجرای این طرح ها علاوه بر مجریان برای صدها نفر از بیکاران شهرستان نیز از این محل فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

کریمی با بیان اینکه در سال 92 سطح تسهیلات بانکی پرداختی از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال به مجریان طرح های اقتصادی شهرستان 6 میلیارد ریال بوده از افزایش قابل توجه میزان تسهیلات در سال های اخیر خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اقتصادی بسیج به مجریان این طرح ها پرداخت شد.

وی گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور 150 میلیارد ریال برای کمک به مناطق محروم شهرستان خلخال منظور شده که این اعتبار برای توسعه 18 روستای محروم هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.