رکابزن المپیکی کشورمان گفت:سن رکاب زدن من تمام شده است اما یکی از دغدغه هایم دوپینگ است و همچنان دلسوز این رشته هستم.

قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از دغدغه هایی که در این برهه از زمان دارم،مبارزه با بحث دوپینگ در جامعه دوچرخه سواری است اگرچه در خصوص ادامه رکاب زدن در این رشته و فعالیت هایم نمی توانم به 20 سال گذشته بازگردم اما در هر صورت یکی از دلسوزان جامعه دوچرخه سواری هستم و باید تلاشم را برای از بین بردن این معضل انجام دهم.
 
وی افزود:هم اکنون در تبریز به دنبال استعداد یابی در این رشته هستم زیرا قصد آماده سازی جایگاه و بستری برای توسعه استعدادهای این رشته را دارم تا در آینده نخبه های خوبی برای توسعه این رشته در کشور داشته باشیم.
 
میزبانی در خصوص برنامه هایش به منظور حضور در المپیک 2020 خاطر نشان کرد:در حال حاضر در بین فعالان جامعه دوچرخه سواری حضور دارم و کناره گیری نمی کنم اما برای حضور در المپیک 2020 که چهار سال آینده برگزار می شود برای شرکت در این رقابت چیزی نمی توانم بیان کنم زیرا سن دوچرخه سواری ام تمام شده است.   
 
وی در ادامه تاکید کرد:اگر لازم باشد در کنار فدراسیون دوچرخه سواری هستم.البته در شهر محل سکونتم بیشتر روی استعداد یابی و تیمداری تمرکز کرده ام که بتوانیم در آینده نیروهای خوبی برای حضور در این رشته آماده کنیم.
 
میزبانی در خصوص عدم حضور مهدی سهرابی در سال جدید بین هم تیمی هایش عنوان کرد: ورزش همانند دیگر مسائل زندگی بالا و پایین دارد در حال حاضر شرایط طوری است که وی امسال در تیم ما حضور ندارد اما با توجه به اینکه سال گذشته در تیم حضور داشت در آخرین مرحله لیگ داخلی امسال با تیم به رقابت می پردازد.
 
وی در پایان تصریح کرد:برای حضور در تور بین المللی تایوان،اول فروردین سال آینده اعزام خواهیم شد تا اولین امتیازات تیمی را در آسیا کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار