مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی اسلامی خراسان رضوی گفت: تلاقی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش با نخستین روزهای آغاز سال 2017 ، را بایدبه فال نیک گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سعید سرابی افزود: ما در اهداف سال 2017 این مسئله را دنبال می‌کنیم که آنچه به عنوان رخداد در این سال در پایتخت فرهنگی کشور اتفاق می‌افتد، شاهد استمرار آن در سال‌های بعد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» موضوعی است که شاخصه هایی دارد و این شاخص ها همین قالبها و ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری و سینمایی است ،که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی اسلامی خراسان رضوی افزود: به نظرم مشهد و استان خراسان قطب جدی فیلم وعکس در سطح کشور است مخصوصا انجا که بحث فیلم و عکس دینی مطرح می شود.

سید سعید سرابی گفت :جشنواره ها و مسابقات که در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود معمولا هنرمندان خراسانی مخصوصا هنرمندان مشهدی در ان می درخشند، من مشهد رادر این خصوص با هیچ نقطه دیگری در کشور قابل مقایسه نمی بینم .

وی گفت: ما ازاسطح بسیار خوبی در زمینه هنر برخوردار هستیم و شاید بتوان این تعبیر را به کار برد که مشهد به معنی واقعی پایتخت هنری و فرهنگی کشور است و در این زمینه یک قطب فرهنگی محسوب شده و دارای جایگاه ویژه است.

سرابی در خصوص جایگاه جشنواره رویس در کشور گفت: جشنواره رویش جشنواره‌ای با سابقه خوب و اصالت دار است که در تقویم هنری کشور جایگاه ویژه ای دارد. سینماگران فیلم کوتاه به عنوان یک مطالبه این جشنواره را دنبال می کنند و پیگیر آن هستند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.