کرمانشاه؛

هدایت صحیح اعتبارات عمرانی دهیاری ها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: کارشناسان فنی و اجرایی دهیاری ها باید با نظارت مستمر زمینه اجرای مطلوب و به موقع پروژه های عمرانی در روستاها را فراهم سازند.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهامیر خسروانی گفت: کارشناسان فنی و اجرایی دهیاری ها باید با اتکا به دانش تخصصی و تجارب اجرایی در تعریف پروژه های عمرانی توسط نهادهای محلی، به اعضای شورا و دهیار روستا رهنمودهای ارشادی و نظریه های مشورتی ارائه نمایند.

وی با اشاره به جایگاه کمیته فنی در بررسی طرح های عمرانی افزود: طرح های عمرانی و خدماتی پیشنهادی دهیاری ها در صورت تایید کمیته فنی قابلیت اجرایی دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بیان داشت: ساماندهی شیوه وضع و وصول عوارض در روستاها مستلزم تلاش عوامل اجرایی و همراهی و همکاری اهالی روستاها می باشد.

وی به نقش تعاونی دهیاران در فرایند توسعه روستاها اشاره و عنوان کرد: تعاونی دهیاران از مهمترین ظرفیت ها در فرایند پیشرفت و توسعه پایدار روستاها می باشد.

خسروانی تصریح کرد: ترکیب نیروی انسانی تعاونی دهیاران متشکل از افراد متعهد و متخصص در ارتقاء سلامت اداری و مالی فعالیت ها و انجام بهینه وظایف مربوط موثر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.