کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه ها با هدف ارتقاء توانمندی اساتید در موضوعات علمی، فرهنگی و غیره زمینه ساز رشد دانشگاه است که نباید از آن غافل بود.

کارگاه های دانش افزایی اساتید ضرورت توانمندسازی دانشگاهها
محمدرضا خدایی معاونت آموزش دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: معاونت آموزشی در راستای تکالیف بالادست برای ارتقاء سطح دانش اعضای هیات علمی در ابعاد علمی، آموزشی فنون جدید آموزشی و فرهنگی اقداماتی را در نظر دارد.

وی در ادامه دانشگاه را محل تربیت مهمترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی دانست و افزود: دانشگاه مهمترین زیرساخت پیشرفت و توسعه ی کشور است و  بر همین اساس رشد فرهنگی اساتید همراه موضوعات علمی حائز اهمیت است.

مسئوليت برگزاري دوره‌هاي مهارتي و معرفتي طرح دانش‌افزايي و توانمندسازي برعهده معاونين آموزشي دانشگاهها است كه در دوره های مهارتي مستقل و در دوره های معرفتي با محوريت دفتر هم‌انديشي نهاد نمايندگی در دانشگاه‌ها، به اجرا گذاشته می شود.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی گفت: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هيأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقويت زمينه و ظرفيت‌هاي علمي و تربيتي استادان، دستورالعمل اجرایی طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هيأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور به دانشگاه‌هاي كشور ابلاغ تا از طريق معاونين آموزشي عملیاتی شود.

وی از کارگاه دانش افزایی اعضای هيأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری مشترک معاونت آموزشی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  خبر داد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی افزود: نشست و ارتباطات و تعاملات بین فردی اساتید در موضوعات علمی، فرهنگی و سایر موضوعات در توانمندسازی اساتید موثر است  و از حیث روانشناسی این تعاملات باعث توانمندی اساتید است و نباید از آن غافل شد.
 
خدایی گفت: کارگاه دانش افزایی اعضای هيأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با موضوع اخلاق از 4 تا 6 بهمن ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد و به  اعضای هيأت علمی شرکت کننده گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار