کارگاه دانش افزایی دانشجویان مقطع دکترا در گروه های آموزشی پرستاری، فیزیوتراپی ، مشاوره و ... دانشگاه علوم بهزیستی توانبخشی برای نخستین بار و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود نبویان رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و در روزهای 20 و 21 شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

جلیل غفوریان، مدیر اجرایی کارگاه دانش افزایی دکترا در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: این کارگاه به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد معظم معظم رهبری در دانشگاه ها، معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با حضور حدود 80 تن از دانشجویان مقطع دکترا و خانواده های این عزیران در جوار حرم رضوی برگزار شد.

مسئول هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار کرد: در کارگاه دانش افزایی دانشجویان مقطع دکترا که برای اولین بار برگزار شد عناوینی نظیر دین شناسی قلمرو گسترده(جامعیت دین) تعدد قرائت های مختلف از دین و مبانی آن، منابع معرفت دینی جایگاه عقل در قلمرو دین، تعریف علم، علمگرایی رابطه علم و دین، علم دینی ،نقش دین در علوم و.. مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفتنی است در این مراسم خانواده های دانشجویان دکترا نیز از آموزش مباحث خانواده، دین و ... بهره مند گردیدند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار