فرمانده انتظامی قلعه گنج روز گذشته به ديدار يك سرباز 40 ساله كه دارای 10 فرزند است ،رفت و از وی تقدير كرد.

سرباز قلعه گنجی با 10فرزند راهی خدمت شد!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ علی پرنگ در ديدار با اين خانواده خدمت وظيفه عمومی را يك خدمت واقعی و مقدس دانست كه در صلح و دوستی و جنگ در صف اول نيازهای كشور قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: سربازان بزرگوار بايد خدارا شاكر باشند كه در محيطی قرار گرفته اند كه زمينه كسب علم و معرفت و فراگيری فضايل اخلاقی و تقوا در آن فراهم است.

سرهنگ علی پرنگ گفت:دوران هشت سال دفاع مقدس اين تجربه را نشان داد تا علوم و فنون نظامی و آموزش های لازم و مفيد به سربازان در زمينه آمادگی جنگی و زندگی در شرايط سخت و برنامه ريزی براي تربيت دينی و اخلاقی داده شود.

سرباز وظيفه عيسی آزادی در ادامه گفت:در نيروی انتظامی با انسان هايی شريف و زحمت كش روبرو شدم كه برای رفاه و آسايش ديگران جان و مال خود را در اين راه فدا می كنند.

عيسی آزادی٬ انگيزه خود را برا ی آمدن به خدمت سربازی اينگونه بيان كرد:از اول قصد خدمت كردن را نداشته ام فلذا دوران حساس فعلی در منطقه و امنيتی كه در اين كشور وجود داشت باعث شد تصميم بگيرم كه خود كه فرزند اين ميهن و سرزمين هستم برای دفاع از اين مرز و بوم نقشی ايفا كنم و دينم را به نظام و انقلاب ادا كنم.

گفتنی است سرباز وظيفه عيسی آزادی متولد سال 1355 و دارای 10 فرزند است كه 3 پسر و هفت دختر می باشند و در حال حاضر پرجمعيت ترين خانواده را در بين سربازان استان كرمان دارا می باشد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهی
۰۶:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام امکان دارد فیلم یا عکس از این سرباز عزیز و میهن دوست فداکار در صفحه بگذارید متشکر...
آخرین اخبار