ادارات از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی دهه فجر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌ دهی را دارند گفت:ادارات از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی دهه فجر خودداری کنند و با اتحاد و همدلی برنامه‌های دهه فجر در بالاترین سطح ممکن برگزار شود.

 شریعتی افزود: جلوگیری از همپوشانی و موازی کاری در برنامه های ورزشی دهه فجر از سوی دستگاه های اجرایی استان باید با محوریت جوانان و ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.  

مسعود شریعتی در ادامه اظهار کرد:  امسال با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های ورزشی استان برنامه فرهنگی و ورزشی دهه فجر با شکوه هر چه تمام‌تر در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برای افزایش حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در آئین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های حضور و مشارکت هر چه بیشتر جوانان در برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی برای آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:با توجه به قانون اختصاصی درصد بودجه دستگاه های دولتی به ورزش بتوانیم ورزش کارمندان را احیاء و زمینه حضور بیشتر کارمندان در میادین ورزش فراهم شود.

در پایان نمایندگان دستگاه ها به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده خود پرداختند و برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها به صورت منظم و منسجم و همکاری مناسب با اداره ورزش و جوانان آمادگی خود را اعلام کردند.

نشست هماهنگی برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته ورزش و جوانان استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، علی محمدشیخی معاون توسعه منابع و پیشتیبانی ، عباس الوانساز رئیس گروه توسعه ورزش همگانی ، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان و محمود حاجی حسینی مسئول روابط عمومی این اداره کل و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.