همدان؛

آموزش 100 نفر هنرجو در انجمن سینمای جوان استان همدان

رئیس انجمن سینمای جوانان استان همدان از آموزش یکصد نفر از جوانان همدان در حوزه فیلمسازی و عکاسی خبر داد .

آموزش 100 نفر هنرجو در انجمن سینمای جوان استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب اله حیدری با اشاره به اینکه دوره های آموزشی همچنان برای جوانان علاقمند و متقاضی برگزار می‌شود ،گفت: در سینمای جوان همدان تعداد 100 نفر بشکل فراگیر در حوزه‌های فیلمسازی و عکاسی با استفاده از استادان مجرب و متعهد در بخش فیلم کوتاه و عکاسی آموزش دیده‌اند.

وی ادامه داد: امسال دو دوره فیلمسازی و با پذیرش تعداد 32 علاقمند در حوزه فیلم کوتاه برگزار شده است، همچنین در این مدت 5 دوره آموزش عکاسی برای تعداد 60 هنرجوی علاقمند در حوزه عکاسی و یک دوره کلاس فیلمنامه نویسی نیز برگزار شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان به اقدامات انجام شده در این نهاد اشاره کرد واظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون سلسله نشست‌های مستمر، منظم و هفتگی در حوزه عکس، نمایش فیلم و همچنین کارگاه‌های تخصصی از ایده تا اجرا برای عموم مخاطبان به صورت آزاد و رایگان برگزار شده است.

حیدری با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌های امسال در حوزه فرهنگی، آموزش و تولید بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های فرهنگی خوشبختانه با همراهی فیلمسازان، هنرمندان و اعضای فعال انجمن توانستیم به برنامه‌های پیش‌بینی شده جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری مراسم باشکوه روز سینما در شهریور ماه همچنین بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی و بزرگداشت و تقدیر از جانباز و عکاس حوزه دفاع مقدس، مجید مرادی، برگزاری و اجرای چهارمین هفته فیلم و عکس همدان در سطح ملی و در بین دیگر دفاتر سینمای جوان خروجی قابل ملاحظه و مناسبی را داشتیم.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.