دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال 775 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عزیزی راد گفت: از این تعداد 709 اثر در بخش حرفه ای، 10 اثر در بخش جنبی و 56 اثر در بخش ویژه از سوی 199 شرکت کننده به این جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه 154 نفر در بخش حرفه ای، 9 نفر در بخش جنبی و 36 نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، اظهار کرد: 195 اثر در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت، 17 اثر در زمینه عکس خبری و غیرخبری، 46 اثر در بخش گرافیک و صفحه آرایی، 100 اثر در زمینه تیتر، 33 خبر ، 104 اثر مصاحبه، 183 گزارش خبری و غیر خبری، 12 کاریکاتور و 19 اثر در زمینه طنز مکتوب از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در بخش جنبی با عنوان 'ارس؛ بستر توسعه منطقه' 10 اثر از سوی 9 شرکت کننده ارسال شده است.
عزیزی راد با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه و مطبوعات استان از این جشنواره و تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 دی یادآوری کرد: در بخش ویژه 34 اثر مربوط به شعار سال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل'، 15 اثر مربوط به 'احیای دریاچه ارومیه' و 7 اثر نیز در زمینه 'روابط عمومی های رسانه محور' به دبیرخانه ارسال شده است.
وی گفت: بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت و کمترین آثار در بخش ویژه مربوط به روابط عمومی های رسانه محور است.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.  
آذربایجان شرقی به ویژه تبریز از طلایه داران روزنامه و روزنامه نگاری در ایران اسلامی محسوب می شود و نخستین نشریه شهرستانی به زبان فارسی به نام 'تبریز' در دهه 1850 میلادی در این شهر منتشر شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.