برنامه های ستاد بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد منفرد فرماندار ویژه آمل در نشست خبری با بیان اینکه هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن مختص هفته خاصی نیست، گفت: مردم آمل در خلق این حماسه بزرگ ثابت کردند که از حامیان و حافظان نظام اسلامی هستند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در تمام صحنه ها افزود: باهم بودن سبب می شود که دشمن نتواند ایجاد اختلاف کند و حضور مردم در حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که بعنوان هویت ملی و دینی ما است مصداق همین مدعی قرار دارد.

منفرد گفت: برای زنده نگداشتن این حماسه اسلامی از کلیه اصحاب قلم دعوت می شود که بیایند با جمع آوری خاطره و کتاب ها درقالب رمان و داستان بنویسند و در اختیار مردم قرار دهند.

محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان آمل و رییس کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در این نشست گفت: برای گرامیداشت این روز بزرگ هیج شهری همایشی و برنامه ای اجرا نمی کند و این رویداد فرهنگی که متعلق به مازندران و کشور است نادیده گرفته می شود.

وی با انتقاد از کم توجهی مدیران شهرستانی نسبت به اجرای برنامه گرامیداشت، افزود: تاکنون 6 اداره برنامه های خود را اعلام کردند.

رییس کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل گفت: شهرستان آمل برای گرامیداشت 41 شهید والامقام بیش از 66 همایش و رویداد فرهنگی و هنری را همزمان با هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل برگزار می کند.

علی امانی قائم مقام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و دبیر ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از اجرای برنامه هفته فرهنگی در گرامیداشت این روز بزرگ خبرداد و گفت: این برنامه با همکاری صدا وسیمای مرکز مازندران تهیه و درطول هفته از سیمای استانی پخش می شود.

وی افزود: چاپ کتاب زندگینامه شهیدان سقا علیزاده و سیده طاهره هاشمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، برگزاری همایش با سخنرانی آیت الله رئیس تولیت آستان مقدس امام رضا درشب پنجم بهمن، رونمایی از تمبر یادبود، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح گلزار شهدا انجام می شود.

دبیر ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل گفت: ویژه برنامه بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل نیز در شب پنج بهمن با سخنرانی آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی در مصلی قدس آمل برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.