حماسه ششم بهمن سال1360 برای هميشه تاريخ انقلاب جاودانه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در مراسم گراميداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 اين شهر،گفت: حماسه ششم بهمن سال 1360 مردم آمل حماسه ای ماندگار از جانفشانی و ولايتمداری مردم است که برای هميشه تاريخ انقلاب جاودانه خواهد بود .
وی با بيان اينکه نبايد از امداد الهی در دفاع از شهر غافل بود افزود: اينکه مدافعين شهر و مردم غيرتمند و ولايتمدار شهر توانستند با دستان خالی و با هر ابزار موجود از شهر محافظت کنند يقينا با ياری و مدد امداد های غيبی الهی و نتيجه رشادت جوانان رشيد شهر بود.
گنجيان مقدم با اشاره به تحليل هائی که پس از واقعه ششم بهمن از آن شد گفت: دشمن همه عرصه ها را بر عليه نظام اسلامی ما به کار برد و طعم تلخ شکست را در همه عرصه های جنگ داخلی و ترور و اقتصاد و فرهنگ چشيد .
در ادامه اين مراسم سرهنگ بازنشسته  حسين فاضلی برادر شهيد واز جانبازان حماسه ششم بهمن به تشريح ابعاد و عملکرد نيروهای انتظامی وقت پرداخت و گفت: اينکه ما امروز بنای زيبای انقلاب را با پيراسته های امنيتی می بينيم نتيجه همت و ايثار و خون شهدا است .
در حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 مردم شهيدپرور شهرستان آمل با تقديم بيش از 40 شهيد و شهيده و جانباز برای هميشه در تاريخ ماندگار شدند.
شهيدان غلامحسين هدايتی،حميد رضا ايزدی،صادق مهدوی ومرتضی فدائی از شهدای انتظامي شهرستان آمل در حماسه ششم بهمن، هستند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.