کرمانشاه؛

محموله بزرگ سيگار قاچاق در کرمانشاه توقيف شد

جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف محموله توتون و سيگار قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "عليرضا مرزباني"گفت: عوامل يگان امداد انتظامي کرمانشاه حين گشت زني در جاده روانسر- کرمانشاه يه يك دستگاه وانت نيسان که با سرعتي حادثه ساز در حال حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند اما راننده بدون توجه به ايست مأموران، سرعت خود را افزايش داد.
وي افزود: عوامل انتظامي با توجه به تردد خودروهاي ديگر در مسير، ضمن تأمين امنيت آنها، با اقدامي منطقي و سريع راه فرار را براي متهمان مسدود کردند و پس از مدتي تعقيب و گريز موفق به توقيف خودرو شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران در بررسي خودروي متهمان تعداد 380 هزار نخ سيگار و سه هزار و 750 بسته توتون قاچاق کشف و در اين زمينه نيز يک دستگاه خودرو را توقيف و به يگان انتظامي انتقال دادند.
سرهنگ مرزباني با اشاره به اينکه طبق اعلام و نظر کارشناسان ارزش اين محموله بيش از يک ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در اين راستا دو نفر با ميانگين سني 35 سال که سابقه حمل کالاي قاچاق نيز داشته اند، دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
وي بيان داشت: پليس در راستاي انجام وظايف سازماني و حمايت از توليد داخلي با تمام توان آماده مقابله با فعاليت قاچاقچيان کالا و ارز است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سیگار ، قاچاق ، توقیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار