اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال

مهره های اصلی تیم ملی بسکتبال در اردو جایی ندارند

اسامی قطعی ملی پوشان بسکتبال کشورمان برای شرکت در مسابقات غرب آسیا اعلام شد اما نام مهره های اصلی تیم ملی به چشم نمی خورد.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال و نبود مهره های اصلی////ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:صبح امروز اسامی 23 نفر از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال جهت حضور در رقابت های غرب آسیا اعلام شد، اما فدراسیون بسکتبال اسامی این 23 نفر را منتشر نکرد.

مهران حاتمی در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال تکمیل نشده است و به احتمال قوی اسم چند بازیکن دیگر به لیست اضافه خواهد شد و در نهایت فدراسیون بسکتبال اسامی قطعی بازیکنان را اعلام خواهد کرد.

دقایقی پیش فدراسیون بسکتبال اسامی 18 نفر از بازیکنان را بر روی سایت خود منتشر کرد. بر این اساس 5 نفر از بازیکنانی که به اردو دعوت شده بودند خط خورده و برخلاف صحبت های حاتمی، اسامی قطعی دعوت شدگان به این اردو منتشر و اعلام شد.

حامد آفاق ملی پوش بسکتبال کشورمان که در این لیست حضور ندارد، با توجه به اینکه از شرایط فعلی بسکتبال ایران ناراضی است در  مصاحبه اخیر خود گفته بود که دیگر به تیم ملی باز نخواهم گشت.

همچنین حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی به علت حضورشان در لیگ چین نمی توانند به رقابت های غرب آسیا بروند و نبود آنها کار تیم ملی را کمی سخت می کند.

بائرمن سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان که قصد جوانگرایی در تیم ملی را داشت خیلی از مهره های مهم را از لیست بازیکنان تیم ملی خط زد که اصغر کاردوست یکی از آنها بود که حالا با آمدن مهران حاتمی دوباره به تیم ملی بازگشته است.

نکته جالب توجه این است که نام فرید اصلانی و عدنان دورقی در این لیست به چشم نمی خورد. به نظر می رسد فرید اصلانی به علت عمل آپاندیس به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

گفتی است ملی پوشان بسکتبال کشورمان از دوم بهمن ماه در تالار آزادی تمرینات خود را آغاز می کنند و 9 بهمن جهت شرکت در رقابت های غرب آسیا راهی اردن می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار