سمنان;

هوشیاری همسایگان از بروز آتش سوزی جلوگیری کرد

با هوشیاری همسایگان و حضور به موقع آتش نشانان از بروز آتش سوزی یک واحد تجاری در سمنان جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور  مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان گفت: شب گذشته یک مورد آتش سوزي در یک واحد تجاری واقع در شهرک غرب خیابان توانگر  به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد،که سریعا یک دستگاه خودرو به همراه 4 نفر اتش نشان  از ایستگاه شماره 1 سازمان به محل اعزام شدند.

وی در تشریح حادثه فوق افزود: بارسيدن به محل حادثه مشاهده شد دود فراوانی از کانال تهویه هوا و پنجره ها خارج می شود و با آمدن مالک این واحد  آتش نشانان  با رعایت نکات ایمنی  و قطع برق و گاز و با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود شدند .

اسمعیل پور  در ادامه افزود : پس از جستجو مشاهده کردند در قسمت زیرزمین این کارگاه ، مالک این واحد تجاری اجاق روشن زیرظرف حاوی غذا رادرآشپزخانه رهاکرده و بعد از اتمام کار محیط کارگاه را ترک کرده است  واین سوختن حاصلی نداشت به جزاینکه تمام محیط داخل این واحد تجاری مملوازدود شده بود که آتش نشانان بی درنگ دودداخل منزل را تخلیه کرده وپس ازاطمینان از ایمنی محل به عملیات خودپایان دادند .

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد هیچگاه درزمانی که اجاق گازروشن است ازآن غفلت نکنندویادرهنگام ترک منزل و محل کار حتماًٌ اجاق گازراخاموش کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.