آتش‌سوزی یک واحد صنفی در خیابان بلوار ولی‌عصر(ع) سمنان با اقدام به‌موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره یک مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده گفت : با هوشیاری و درایت آتش‌نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌ها و خسارت بیشتر جلوگیری شد.

وی از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 7 نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و اظهار داشت: حادثه بلوار ولیعصر ساعت به سامانه 125 اعلام و گروه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه (بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که حریق در قسمت ورودی این واحد صنفی به دلایل نامعلومی اتفاق افتاده بود که با هوشیاری مالک و افراد حاضر در محل، با اطفاء بخشی از حریق مانع از پیشروی حریق شده بودند که با رسیدن نیروهای امدادی حریق به‌طور کامل مهار و پس از لکه‌گیری و دادن توصیه‌های لازم به عملیات خود پایان دادند.

اسماعیل‌پور در پایان گفت: در این حادثه خسارت مالی فراوانی به این واحد صنفی واردشده و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.