رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری ۳۵ طرح در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح خراسان رضوی اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ بهرام خسروی امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گناباد افزود: قاچاق در افزایش ضریب ناامنی کشور بسیار مؤثر است لذا باید تمامی دستگاه‌های متولی مبارزه با کالای قاچاق و ارز به‌صورت جدی به این مقوله رسیدگی کنند.

وی گفت: مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی خراسان رضوی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه می‌باشد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: مبارزه با کالاهای قاچاق حوزه سلامت، مبارزه با کالاهای قاچاق که ظرفیت تولید استانی آن فراهم است، اجرای طرح‌های سراسری و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارتقا سطح آموزش کارکنان از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی خراسان رضوی در این حوزه می‌باشد.

خسروی در خصوص کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری ۲۷ باند قاچاق شناسایی و منهدم و ۸۶ نفر متهم دستگیر شدند و ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده طی ۹ ماهه نخست امسال که بیشتر شامل لوازم‌آرایشی و بهداشتی، دارو، پوشاک، مواد غذایی، سیگار می‌باشد، ۱۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین طی ۹ ماه امسال به نسبت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی در افزایش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق و افزایش ۱۳ درصدی پرونده‌های بالای یک میلیارد ریال در سطح استان خراسان رضوی می‌باشیم.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.