همدان؛

تصفیه‌خانه فاضلاب همدان صاحب تندیس جهانی شد

طرح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان در یازدهمین همایش مدیریت سبز و دهمین دوره کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، گواهینامه پروژه سبز تندیس جهانی گرفت.

طرح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان صاحب تندیس جهانی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در یازدهمین همایش مدیریت سبز و دهمین دوره کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، گواهینامه پروژه سبز Green Project از سوی بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا به طرح تصفیه خانه فاضلاب همدان از شرکت آب و فاضلاب استان همدان اهدا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با توجه به مجموعه اقدامات هدفمند و نظام‌مند شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای مدیریت منابع آب و استفاده از پساب‌های شهری که نتایج زیست‌محیطی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی برای منطقه داشت، از سوی کارشناسان مدیریت سبز اروپا و بنیاد جهانی انرژی مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی‌بیدار تصریح کرد: علاوه بر کسب گواهینامه Green Project ، از میان حدود 11 هزار طرح جهانی در حوزه آب ، تصفیه‌خانه فاضلاب همدان جزو 185 پروژه برتر جهانی شناخته شده و تندیس جهانی 2016 National Award را دریافت کرد.

وی افزود: این تندیس در پنج بخش آب، خاک ، هوا ، انرژی و مسئولیت اجتماعی به صورت سالیانه به پروژه‌های برتر جهانی با هدف شناسایی پروژه‌های ملی و بین‌المللی اعطا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه این تندیس جهانی در کشور تنها به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب همدان اعطا شد ، گفت: با توجه به اینکه این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما با همین میزان پیشرفت به اندازه صد درصد ظرفیت بازخورد دارد.

این تندیس و گواهینامه در مراسمی که دیروز 27 دی در هتل المپیک تهران با حضور مدیران ارشد اجرایی کشور، رئیس جامعه سبز اروپا و رئیس بنیاد جهانی انرژی برگزار شد، به شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعطا شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار