مدیرعامل به نشراز برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان مطرح کشور در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان مطرح کشور در حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی گفت: این نشست با حضور حدود 20نفر از نویسندگان مطرح و به نام کشور با هدف بررسی آخرین تحولات حوزه نشر کشور و بررسی راهکارهای مناسب تهیه و تولید کتاب های جدید برپا می شود.
وی افزود: جمعی از نویسندگان مطرح کشور به همراه خانواده هایشان به مدت سه روز از چهارشنبه 29دی تا جمعه اول بهمن در مشهد مهمان به انتشارات آستان قدس رضوی خواهند بود و در این دو روز برنامه های مختلفی برای این افراد پیش بینی شده است.
مدیرعامل به نشر گفت: دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و بهره مندی از بیانات معظم له از مهم ترین برنامه های این مراسم می باشد که چهارشنبه شب همزمان با نمازمغرب و عشا در محل تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
سعیدی همچنین برگزاری نشست تخصصی و هم اندیشی این نویسندگان با جمعی از مدیران و کارشناسان این انتشارات را در روز پنجشنبه در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی را از دیگر برنامه های حضور این جمع از نویسندگان در مشهد برشمرد.
وی گفت: آشنایی بیشتر این افراد که همگی از بزرگان حوزه نویسندگی و داستان نویسان مطرح کشور هستند با مجموعه به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) و بررسی راهکارهای ارتباط بیشتر و در آینده سفارش اثر از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.