شهردار منطقه 3 مشهد گفت :به منظور حفظ ایمنی و سهولت تردد شهروندان در عرض معابر و تفکیک مسیر حرکتی و جلوگیری از تداخلات خودروها در مسیر حرکت طولی سرعت‌گیر و گل‌میخ نصب شد.

5.5میلیارد ریال هزینه برای تسهیل در تردد شهروندان منطقه3به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی زمانیان افزود: با توجه به بازدید های میدانی و طرح های ابلاغی از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک و با هدف ایمن سازی و رفع خطر از نقاط حادثه خیز و تفکیک ترافیک عبوری در معابر و تقاطع های سطح منطقه،از ابتدای تابستان امسال تاکنون اقدامات گسترده ای توسط حوزه ترافیک با هزینه بالغ بر 5.5 میلیارد ریال به انجام رسیده است.
شهردار منطقه 3 افزود: با توجه به حساسیت اقدامات ترافیکی برای حفظ جان و اموال شهروندان، این منطقه عملیات نصب علایم ترافیکی در محدوده‌ های شناسایی شده پرخظر را از تیرماه آغاز نموده است که بخش عمده ای از معابر منطقه را در بر گرفته است.
او از نصب تجهیزات ایمنی در خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر 1.5میلیارد ریال خبر داد و گفت:خیابان هاشمی نژاد، بلوار 22بهمن ،بلوار فاطمیه، بلوار خواجه ربیع، بلوار رسالت، بلوار شیخ صدوق و مجلسی، و بزرگراه شهید میرزایی و فرعی های آن در این مدت بازبینی و به تناسب برای ایمن سازی تمامی این مسیرها اقدامات لازم به عمل آمده است.
زمانیان به اجرای عملیات خط‌کشی عابر پیاده و نصب گل‌میخ در دو طرف این خطوط در معابر منطقه اشاره کرد و اظهار کرد: انجام خط‌ کشی و نصب سرعتگیر و تابلوها و علایم راهنمایی در معابر منطقه خصوصاً محل تردد دانش آموزان در این مدت انجام پذیرفت که اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال را جذب و هزینه کرد.
او در پایان به 7 مورد اصلاح هندسی معابر در بزرگراه شیهد میرزایی، بلوار 22 بهمن و رسالت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: تسهیل در آمد و شد خودروها در معابر پرتردد از جمله بلوار 22 بهمن و بزرگراه شهید میرزایی ضروری به نظر می رسید که این امر پس از اعلام نظر پلیس راهور و سازمان ترافیک با اعتباری معادل 3 میلیارد ریال اجرایی شد تا باری از ترافیک این محورها برداشته شود.
انتهای پیام// ن غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.