همتای زلاتان راهی تیم رئال مادرید می شود!

زلاتان جدید فوتبال جهان، در آستانه حضور در جمع کهکشانی ها قرار گرفت.

همتای زلاتان راهی تیم رئال مادرید می شود!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکساندر ایساک ستاره نوظهور فوتبال جهان که از او به عنوان زلاتان جدید یاد می شود، تنها چند گام تا پیوستن به جمع قوهای سپید شهر مادرید فاصله دارد.

مهاجم 17 ساله تیم سولنا با سران باشگاه مادریدی به توافقاتی دست یافته و تا فصل تابستان آینده قراردادی 5 ساله را با باشگاه رئال مادرید به ثبت خواهد رساند.

ایساک که چند روز پیش موفق شد نخستین گل ملی خود را در دیدار برابر تیم ملی اسلوواکی به ثمر برساند و جوان ترین گلزن ملی تاریخ فوتبال سوئد نام بگیرد، در رادار دیگر باشگاه های سرشناس قاره اروپا نیز قرار دارد.

باشگاه هایی که از مشتریان جدی الکساندر ایساک هستند و تمام تلاش خود را برای جذب زلاتان جدید به کار گرفته اند، عبارتند از: چلسی، بایرن مونیخ و یوونتوس، اما پیش بینی می شود که مهاجم بلندقامت تیم سولنا سرانجام راهی سرزمین ماتادورها شود.

شایان ذکر است که انتقال این ستاره کم سن و سال به جمع کهکشانی ها به علت محرومیت باشگاه رئال مادرید از فرصت نقل و انتقالات، در فصل تابستان سال آینده صورت می گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار