بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: به‌طور حتم برای رسیدن به هماهنگی کامل تیمی کمی زمان‌ نیاز است.

ایران پوریان: برای هماهنگی کامل نیازمند زمان هستیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت تیم فوتبال تراکتورسازی،محمد ایران پوریان درباره پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی باکیفیتی در دیدار با استقلال شاهد نبودیم و استقلال خوزستان به‌مراتب بهتر از تیم ما بود ولی خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم که این مهم به خاطر پختگی و تجربه بالای بازیکنان به دست آمد.

وی با اشاره به افت تیم پس از تعطیلات لیگ برتر افزود: همیشه تیم ما بعد از تعطیلات از شرایط آرمانی دور می‌شود و وقتی از بدن‌سازی خارج می‌شویم طبیعی است که نیاز به زمان داشته باشیم تا به بهترین شرایط برسیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره تغییرات تیم در ترکیب اصلی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم رسیدن به هماهنگی کامل پس‌ازاین تغییرات کمی زمان‌بر است و به دو سه هفته زمان نیاز داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

ایران پوریان تیمش را نیازمند تمرکز کافی برای دیدار نفت دانست و گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم ولی باید امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم. تمرکزمان را روی این دیدار گذاشتیم تا بتوانیم به خواسته‌های خود در این دیدار برسیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار