فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان از اجرای عمليات موفقيت آميز شب‌گذشته مرزداران هنگ مرزی سراوان عليه قاچاقچيان مسلح و كشف يک تن و 222 كيلوگرم ترياک خبر داد.

کشف بیش از يك تن ترياک در منطقه مرزی سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سردار سعید كمیلی فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان افزود:مرزداران هنگ مرزی سراوان شب گذشته با اشراف اطلاعاتی از ورود یک باند مواد مخدر به داخل کشور مطلع و با آمادگی و تجهیزات كامل، منطقه را تحت پوشش كامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

وی با اشاره به واکنش سریع مرزداران و همکاری عوامل سپاه در این عملیات، گفت: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده كمین مرزداران و آگاهی از حضور مأموران به سمت آنان تیراندازی كردند که در نتیجه، با آتش پرحجم مرزداران مجبور به عقب‌نشینی شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرانجام با عملیات پایش هوایی، محل اختفای قاچاقچیان شناسایی و پس از درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ كه توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو، استفاده از تاریكی شب و عوارض طبیعی منطقه، به سمت كشور پاكستان فرار کردند.

سردار كمیلی گفت: مرزداران با بررسی دقیق منطقه، یک تن و 222 كیلو گرم تریاک کشف ، یك دستگاه خودرو سنگین توقیف و دو قاچاقچی را دستگیر کردند. شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده كه از محل متواری شدند در دستور كار قرار دارد.
 
انتهای پیام/ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار