فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف ۱۵۰ کيلوگرم ترياک در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقيف يک دستگاه خودرو در اين رابطه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان سرهنگ غلامرضا اربابی در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستای تشديد اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پي کسب خبری مبنی بر اينکه قاچاقچيان قصد جا به جايی و توزيع مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان دارند، شناسايی و دستگيری قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.  

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و پس از هماهنگي قضائی موفق به شناسايي اين خودرو در يکي از محورهای ورودی شهرستان خاش شده و دستور ايست صادر کردند، اما قاچاقچيان با بي توجهی اقدام به فرار و تيراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان با به جا گذاشتن خودرو خود با استفاده از ناهمواری‌های زمين از محل متواری شدند.  

سرهنگ اربابی تصريح کرد: در بازرسی از اين خودرو ۱۵۰ کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک، از قاچاقچيان کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پايان خاطرنشان کرد: يکی از ماموريت‌های مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروی انتظامی در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار