شهرستان جم:

اهدا 126 فقره جهیزیه عروس و هدیه داماد به مددجویان جمی

مدیر کمیته امداد شهرستان جم از پرداخت 126 فقره جهیزیه نوعروس و هدیه داماد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در 9 ماهه سال‌جاری خبر داد.

اهدا 126 فقره جهیزیه عروس و هدیه داماد به مددجویان جمی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد آهنجان اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده و کمک به تسهیل ازدواج جوانان نیازمند تحت حمایت، یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است،

وی افزود: کمیته امداد به عنوان نهاد مردمی توانسته است هر ساله با اهداء جهیزیه از طریق مشارکت‌های مردمی و کمک خیرین، تعدادی از نوعروسان تحت حمایت را به خانه بخت بفرستد.

مدیر کمیته امداد شهرستان جم تصریح کرد: در این راستا در 9 ماهه سال جاری کمیته امداد جم موفق شده است، 107 فقره جهیزیه عروس به ارزش 2 میلیارد و 140 میلیون ریال و 16 عدد هدیه داماد به مبلغ 160 میلیون ریال را تامین و به 126 عروس و داماد های تحت حمایت اهدا کند.

آهنجان عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم کمیته امداد که موجب تحکیم رابطه زوج‌ها و سلامت زندگی مشترک زوجین می‌شود آموزش های قبل،حین و بعد از ازدواج در قالب مهارت‌های زندگی ، آئین همسرداری، آموزش احکام و مسائل اعتقادی و شرعی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان جم افزود: این آموزش‌ها توسط مشاوران مجرب به زوج‌ها داده شده و تاکنون 126 زوج جوان از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

آهنجان با اشاره به این‌که این نهاد تلاش می کند کمک‌های مردمی را به سوی نیازمندان واقعی و مناطق کمتر توسعه یافته و محروم هدایت کند، افزود: امیدواریم با کمک و همیاری خیرین و مردم نیکوکار تا پایان سال جاری بتوانیم، تسهیلات جهیزیه بیشتری را برای نوعروسان پشت نوبت تامین کنیم.

انتهای پیام/ ث
برچسب ها: جهیزیه ، کمیته امداد ، جم ، اهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۰۸:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام دختری۲۰ساله هستم یم ونیم سال عقدم وای شوهرم کار گیرش نمیاد همش باخونواده اش جرو بحث داذیم اونا شوهرم رو خیلی اذیت میکنن طوری شده که شوهرم میگه خسته شدم بیا طلاق بگیریم توروخدا اگه میشه در جهیزیه کمکم کنید تاماهم بریم زیر سقف تو روخدا شوهرم رو خیلی دوست دارم.