فرماندار بیله سوار گفت: راه ارتباطی یکی از ضروریاتی است که زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم می کند و در صورت کاستی در این حوزه توسعه منطقه با مخاطره مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم به جاده آغداش به انجیرلو اشاره کرد و افزود: هماهنگی هایی با نماینده شهرستان صورت گرفته است و در نظر داریم در جلسه ای با حضور فرماندار و نماینده شهرستان گرمی و مدیریت دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان این قضیه هموار و حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر جاده آغداش به انجیرلو در محدوده شهرستان بیله سوار صاف است و تنها نیاز به آسفالت ریزی قسمتی از مسیر دارد افزود: راه اندازی این جاده نیم ساعت فاصله شهرستان بیله سوار را با مرکز استان کاهش می دهد.

فرماندار بیله سوار عنوان کرد: توجه به نقاط حادثه خیز شهرستان در اولویت اول شورای ترافیک شهرستان می باشد و رفع نقاط حادثه خیز گوگ تپه به گون پاپاق و مسیر فولادلو به چالماکندی در دستور کار قرار گرفته است و از محل اعتبارات مدیریت بحران 2میلیارد ریال جهت رفع نقاط حادثه خیز شهرستان اختصاص یافته است.

حلیم گفت : 270تن قیر در اختیار شهرداری بیله سوار قرار دارد و با توافق بین پیمانکار و شهرداری 160تن آسفالت تهیه خواهد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و دمای مناسب زمین آسفالت ریزی سطح شهر بیله سوار آغاز خواهد شد.

وی همچنین افزود: برای طرح ساماندهی سه راهی گوگ تپه امسال حدود یک میلیارد و 200میلیون ریال در نظر گرفته است و همچنین هدایت آبهای سطحی این محل که از معضلات متمادی و چندین ساله اهالی بوده، نیز با همکاری بنیاد مسکن و اداره راهداری شهرستان بیله سوار ظرف 15 روز آینده شروع خواهد شد.

فرماندار بیله سوار در ادامه افزود: در راستای استاندارد سازی جاده های شمال استان اردبیل مکاتباتی توسط استاندار اردبیل و نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته است که امیدوار هستیم نتایج مثبتی برای راههای مواصلاتی دو شهرستان در نظر گرفته شود.

حلیم توجه همه جانبه به قلب تجاری استان را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه این منطقه در آستانه ایجاد منطقه آزاد تجاری بوده و تنها گمرک بین المللی استان نیز در این شهرستان قرار دارد، لازم است که اعتبار مناسبی برای اجرای لاین برگشت کمربندی بیله سوار در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ورود کامیون‌ها به داخل شهر، عدم وجود پارکینگ مناسب و ... از جمله مشکلاتی است که در حوزه شهرستان بیله سوار موجب بروز مشکلات ترافیکی شده است، یادآور شد: در همه این موارد رایزنی‌های مختلف با مسئولان مربوطه انجام شده است و در حال بررسی و اقدام است.

وی گفت: نیاز است مسئولان مربوطه از هر گونه اقدام خارج از رویه شورای ترافیک در زمینه حمل و نقل و ترافیک خودداری کنند چرا که این امر منجر به ناهماهنگی در برنامه ها و بی نظمی شده و برنامه های مدون را با مشکلاتی مواجه می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.