فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: جرائم كاركنان انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون، 36 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال كاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در بیست و سومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح كه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد، بیان کرد: هر ساله در رابطه با پیشگیری از وقوع جرائم، سازمان قضایی نیروهای مسلح اقدام به برگزاری مجمع پیشگیری از وقوع جرم می كند كه امروز این جلسه به میزبانی نیروی انتظامی و با موضوع فرار از خدمت با 10 مؤلفه تشكیل شده است.  

 
وی گفت: در این مراسم هم اندیشی و همفكری كارشناسان و فرماندهان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم كاركنان صورت گرفته و با خرد جمعی و عقلانیت راهكارهایی برای جلوگیری از جرائم ارائه می شود.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به اقدامات مناسب پلیس فارس از جمله اجرای طرح مكنا و خوشایند سازی محیط خدمتی در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اشاره كرد و گفت: با انجام این اقدامات، جرائم كاركنان انتظامی استان در 9 ماه اول امسال، 36 درصد كاهش داشته است.  
 
گودرزی با بیان اینكه در شش ماه اول امسال افزون بر 400 هزار پرونده قضایی در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان تشكیل شده است، گفت: این موضوع گستردگی و سنگینی مأموریت های نیروی انتظامی استان را نشان می دهد.  
 
وی تشكیل قرارگاه جهادی صیانت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با كاركنان، برگزاری اردوهای تفریحی برای كاركنان وظیفه و برگزاری كارگاه های آموزشی را در كاهش جرائم كاركنان انتظامی مفید دانست.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار