سنندج؛

کاهش جرایم خشن در کشور

در شش ماهه نخست امسال، جرایم خشن در کل کشور 44 درصدکاهش داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دیروز با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته نیروی انتظامی با کاهش جرائم خشن روبرو بوده است و طبق آماری اعلام شده این میزان در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد کاهش نشان می‌دهد.

سردار محمد شرفی افزود:با اقدامات نیروی انتظامی درمدت یاد شده نیز شاهد کاهش 11 درصدی تجاوز به عنف ،چهار درصدی سرقت و 9 درصدی سرقت مسلحانه در سطح کشور بودیم.

وی گفت:اگر می‌بینید که ما با کاهش جرایم در کشور روبرو هستیم به دلیل همکاری مردم و دستگاه‌هایی است که توانسته‌اند اقدامات پیشگیرانه را برای ما سهل‌تر کنند.

سردارشرفی بیان کرد:نیروی انتظامی سعی کرده که در مرز و در داخل شهرها برای مقابله با مجرمان و خلافکاران از تجهیزات روز دنیا استفاده کند و با اشراف اطلاعاتی که بر اکثر مجرمان دارد تا کنون توانسته اقدامات پیشگرانه خوبی را انجام دهد

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در پایان گفت:امنیت امروز کشور به برکت خون پاک شهداست و اگر کشور ما امروز در جهان سربلند شده،همه مرهون فداکاری های شهیدانی است که  دردوران دفاع مقدس ازاین مرز و بوم دفاع کردند .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.