"رودریگو دوترته" در پیامی صریح اعلام کرد هر یک از مقامات دولتی این کشور که با تجارت مواد مخدر ارتباط داشته باشند، کشته می‌شوند.

رئیس جمهور فیلیپین مقامات دولتی این کشور را تهدید کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ "رودریگو دوترته"، رئیس جمهور فیلیپین در پیامی صریح اعلام کرد هر یک از مقامات دولتی این کشور که با تجارت مواد مخدر ارتباط داشته باشند، کشته می شوند.

وی به تازگی فهرستی از نام 5 تا 10 هزار شهردار، فرماندار، افسر پلیس و دیگر مقامات دولتی تهیه کرده است و در نظر دارد رابطه آنها با کارتل‌های مواد مخدر و تجارت مرگ را بررسی کند.

دوترته روز دوشنبه به سی ان ان گفت: در نظر دارم با تمامی شهرداران به صورت خصوصی تماس بگیرم و با نشان دادن نامشان در این فهرست به آنها هشدار دهم که اگر نامتان در این فهرست است پس مشکلی وجود دارد.

در اکتبر سال گذشته نیز "سامسودین دیماکوم"، شهردار ماگوئیندانائو و از دلالان مواد مخدر در فیلیپین طی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این کشور به ضرب گلوله کشته شد.

رئیس جمهور فیلیپین در ماه نوامبر نیز از ارسال یک لیست سیاه به دیوان عالی این کشور، مجلس سنا و مجلس نمایندگان برای مقابله با گسترش معاملات مواد مخدر مقامات دولتی خبر داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار