بانک اطلاعاتی زنان بازرگان در مازندران تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مریم نصیری خلیلی رئیس کانون زنان بازرگان مازندران گفت: کانون زنان بازرگان با هدف ساماندهی، توانمندسازی بانوان برای ورود به عرصه‌های تجاری، تولیدی، خدمات، ایجاد بهبود فضای کسب و کار بانوان، توسعه و ارتقای کارآفرینی در حوزه زنان، پیگیری رفع موانع موجود، حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی و همسو کردن فعالیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: تا کنون 40 عضو در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و بازرگانی در کانون زنان بازرگان مازندران ساماندهی شدند.

وی گفت: در این کانون خدمات مشاوره و حمایت از زنان کارآفرین و بازرگان، ساماندهی این افراد برای تجارت و  مهارت آموزشی برای زنانی علاقه مند برای ورود به حوزه کسب و کار ارائه می شود.

رئیس کانون زنان بازرگان مازندران افزود: رایزنی با اتاق بازرگانی گرجستان برای صادرات صنایع دستی زنان استان و ایجاد یک نمایشگاه دائمی در آنجا از جمله اقدامات کانون زنان بازرگان است.

مریم نصیری خلیلی گفت :ساماندهی و صادرات فرش دستباف زنان استان، ارائه تسهیلات به زنان بازرگان و کارآفرین با همکاری صندوق کارآفرینی، معرفی اعضا جهت شرکت در همایش ها، سمینارها و کارگاه های آموطشی فراملی، انعقاد قراردادهایی با هتل ها، اماکن اقامتی و تفریحی برای اعضا و پیگیری در باره بیمه شدن این زنان از مهم ترین برنامه هایی است که این کانون پس از استقرار در مازندران انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار